Μεταφυσικές Αναζητήσεις

Τα με­τα­φυ­σι­κά προ­βλή­μα­τα α­πα­σχο­λούν σχε­δόν ό­λους τους αν­θρώ­πους. Γι’ αυ­τό πα­ρου­σι­ά­ζε­ται αυ­τή η σει­ρά των κει­μέ­νων, μέ­σα α­πό τα ο­ποί­α θα δο­θούν με α­πλό και κα­τα­νο­η­τό τρό­πο, α­παν­τή­σεις σε ό­λα τα με­τα­φυ­σι­κά θέ­μα­τα και ε­ρω­τή­μα­τα. η Με­τα­φυ­σι­κή. Εί­ναι η άλ­λη πλευ­ρά της φυ­σι­κής πραγ­μα­τι­κό­τη­τας. Ό­πως έ­να νό­μι­σμα έ­χει δύ­ο ό­ψεις, έ­τσι υ­πάρ­χουν και δύ­ο υ­πο­στά­σεις ό­λων των πραγ­μά­των, η φυ­σι­κή και η με­τα­φυ­σι­κή.

30

Το Αόρατο Βιβλίο

audio

      Μια από τις σημαντικότερες αποκαλύψεις που έχουν κάνει οι Ουράνιοι Διδάσκαλοι, είναι ότι υπάρχει μέσα στο Άπειρο ένα Αόρατο Βιβλίο, στο οποίο καταγράφονται όλες οι κινήσεις του δημιουργικού Σύμπαντος.

      Οι άνθρωποι, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, έχουν επινοήσει διάφορες συσκευές με τις οποίες καταγράφουν διάφορα δεδομένα, όπως ομιλίες, εικόνες κ.λπ. Αυτά παραμένουν ως αρχεία και μπορεί ο ενδιαφερόμενος να ανατρέχει σ’ αυτά για να λάβει γνώση των παρελθόντων πραγμάτων.

      Κάτι ανάλογο είναι και το Αόρατο Βιβλίο, το οποίο όμως έχει άπειρες φορές περισσότερες δυνατότητες, αφού σ’ αυτό καταγράφονται τα πάντα, όσα συμβαίνουν μέσα σε ολόκληρο το Σύμπαν. Οι εικόνες του βιβλίου αυτού είναι ζωντανές, δηλαδή υπάρχει κίνηση, χρώμα και φωνή, ώστε να μπορεί, όποιος έχει πρόσβαση σ’ αυτό, να πληροφορείται για οτιδήποτε τον ενδιαφέρει από το παρελθόν. Διότι τα μέλλοντα να συμβούν δεν είναι καταχωρημένα.

      Το Βιβλίο αυτό, σε άλλα αποκρυφιστικά κείμενα έχει την ονομασία «Ακασικά Αρχεία». Το νόημα είναι το ίδιο, με την διαφορά ότι ένας άνθρωπος, ακόμη και αν θεωρείται μύστης, πολύ δύσκολα μπορεί να έχει πρόσβαση στα Αρχεία αυτά, και μόνον για περιορισμένης εκτάσεως γεγονότα.

      Αντίθετα οι Μεγάλοι Διδάσκαλοι του Ουρανού μπορούν να αντλούν εικόνες για όσα γεγονότα τους ενδιαφέρουν, από την Αρχή της Δημιουργίας μέχρι σήμερα. Διότι το Βιβλίο αυτό είναι ένας καθρέπτης των όσων έλαβαν χώρα από καταβολής των Κόσμων.

      Προφανώς στο Βιβλίο αυτό καταγράφονται και όλες οι κινήσεις και πράξεις των ανθρώπων. Έτσι, μια από τις χρήσεις του είναι, το να αποδεικνύεται μια κακή πράξη, όταν η απολογούμενη οντότητα δεν την αποδέχεται.

      Όπως είχαμε εξηγήσει (στο κείμενο αρ. 26), οι οντότητες μετά τον γήινο θάνατο μεταβαίνουν αρχικά στο Κέντρο Διερχομένων, και κατόπιν οδηγούνται στο Κέντρο Λογοδοσίας, όπου απολογούνται για όσα διέπραξαν στη ζωή τους. Υπάρχουν όμως και οντότητες που έχουν πολύ ισχυρό πνεύμα και αρνούνται πεισματικά ότι διέπραξαν κάποιο σοβαρό αδίκημα ή έγκλημα. Τότε της παρουσιάζουν την ίδια τη σκηνή της πράξης,  οπότε δεν μπορεί να επιμένει στην άρνησή της.

      Το Βιβλίο αυτό ήταν γνωστό και στους αρχαίους Έλληνες. Υπονοείται στον στίχο του Μενάνδρου «ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τά πάνθ’ ὁρᾶ». [=υπάρχει ένας οφθαλμός της Δίκης, ο οποίος βλέπει τά πάντα]. Το ίδιο νόημα έχει και ο στίχος του Ησιόδου (Έργα και Ημέραι, 267): «πάντα ἰδών Διός ὀφθαλμός καί πάντα νοήσας» [Ο οφθαλμός του Δία βλέπει τα πάντα και καταλαβαίνει τα πάντα]. Παρακολουθεί, λοιπόν, και όλες τις κακές πράξεις των ανθρώπων και δεν λησμονεί αυτό που επιβάλλει η Δίκη.

      Στον υλικό κόσμο, οι πονηροί άνθρωποι σε πολλές περιπτώσεις διαφεύγουν από τους νόμους και δεν τιμωρούνται όπως θα έπρεπε. Όμως στον Ουράνιο κόσμο μια οντότητα δεν έχει καμία δυνατότητα να διαφύγει την τιμωρία διότι υφίσταται διπλό έλεγχο. Πρώτον από την ίδια της τη συνείδηση, η οποία γνωρίζει τα πάντα και ελέγχει αλάνθαστα και αμείλικτα την οντότητα, διότι είναι πλέον απελευθερωμένη από την καταπίεση που υφίστατο από το πνεύμα της στον υλικό κόσμο. Και δεύτερον, ελέγχεται από τα καταγεγραμμένα τεκμήρια στο Αόρατο Βιβλίο, οπότε χωρίς αντιλογία αποδέχεται την τιμωρία που θα της επιβάλει η συνείδησή της.

      Στον γήινο κόσμο η Δικαιοσύνη μερικές φορές υποπίπτει σε σφάλματα και καταδικάζει έναν αθώο, ή αθωώνει έναν ένοχο. Αυτά αποκαλούνται «δικαστικές πλάνες». Όμως η καταδίκη ενός αθώου δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα, όχι μόνον για τον πολίτη και την οικογένειά του, αλλά και για τους δικαστές οι οποίοι υπέπεσαν στην πλάνη, διότι και αυτοί θα υποστούν βαρύτατες τιμωρίες για το σφάλμα τους, το οποίο θεωρείται σοβαρότατο αμάρτημα.

      Αντίθετα, όποιος ένοχος κατορθώσει να διαφύγει από τους γήινους νόμους, θα υποστεί διπλάσια τιμωρία στον Ουρανό. Γι’ αυτό λέγεται ότι είναι προτιμότερο να αθωωθεί ένας ένοχος, παρά να καταδικαστεί ένας αθώος.

      Οι Θείοι Νόμοι ελέγχουν τα πάντα με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς την ελάχιστη πλάνη ή αδικία, έχοντας ως ανεκτίμητο βοήθημα το Αόρατο Βιβλίο του Ουρανού.

 

Βιβλιογραφία:

Ο Πνευματισμός και ο Σύγχρονος Άνθρωπος  

www.dmakrygiannis.gr  

www.divinelight.org.gr